Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Brzuch, topshelf Ćwiczenia na miesnie brzucha – domowe sposoby.

Ćwiczenia na miesnie brzucha – domowe sposoby.

Październik 4th, 2011, 03:10:01 KrzysztofJa na Google+


MIĘŚNI BRZUCHA

MIĘŚNIE BRZUCHA

Brzuszki

Bezpieczne  dla osób w każdym stopniu zaawansowania.

Żabie skłony – Siadamy na kocu lub karimacie i łączymy stopy podeszwami.Stopy opierają się zewnętrznymi krawędziami o karimatę. Opuszczamy tułów do tyłu i kładziemy się na plecach. Stopy przesuwamy jak najbliżej krocza, odchylając jednocześnie uda na zewnątrz do dołu ku podłodze. To jest nasza pozycja wyjściowa. Wciskamy dolny odcinek grzbietu w materac ,po czym czym robimy wydech i unosimy głowę oraz górną część tułowia tak, jak przy klasycznych spięciach mięśni prostych brzucha. Zatrzymujemy ruch na 1 lub 2 sekundy, a następnie opuszczamy tułów na materac i rozluźniamy mięśnie brzucha.

Unoszenie na taborecie – siadamy wygodnie na zwykłym taborecie lub krześle. Ręce wędrują do tylnych krawędzi krzesła. Spinamy mięśnie brzucha i unosimy nogi do góry. Kolana lekko ugięte. Dotykamy brody kolanami  i tak kończymy powtórzenie.



VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 7.3/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +3 (from 3 votes)

Ćwiczenia na miesnie brzucha – domowe sposoby., 7.3 out of 10 based on 3 ratings


Jeden Komentarz on “Ćwiczenia na miesnie brzucha – domowe sposoby.”

  • Tomasz Ewertowski Kwiecień 24th, 2012 22:09

    Drogi Krzysztofie,

    Bardzo ciekawy artykul. Cwiczenia ktore ty przedstawiles sa latwe do wykonania nawet dla takich nowicjuszy jak my. Moze znajdziesz czas aby dodac jeszcze wiecej cwiczen?

    Pozdrawiam

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.