Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl news, Trening ZIMA czas na dobry trening który wyrzeźbi twoje mięśnie

ZIMA czas na dobry trening który wyrzeźbi twoje mięśnie

Marzec 8th, 2012, 11:03:35 KrzysztofJa na Google+

Jest to trening wykonywany na siłowni, dla ludzi którzy trenują 3 razy w tygodniu i chcą osiągnąć sportową sylwetkę:

PONIEDZIAŁEK

PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO TRENINGU Z OBCIĄŻENIEM, WEJDŹ NA ORBITREKA LUB ROWER STACJONARNY I ZRÓB 15 MIN. ROZGRZEWKĘ.

BICEPSY -unoszenie przedramion ze sztangielkami stojąc                                                           3 RAZY 10-12 powtórzeń

Tricepsy-  francuskie wyciskanie sztangi do czoła tzw. (zgniatacz czaszki)                         3RAZY 10-12 powtórzeń

BRZUCH- spinanie mięśni leżąc                                                                                                                 3RAZY 20- 25 powtórzeń

  ŚRODA

PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO TRENINGU Z OBCIĄŻENIEM, WEJDŹ NA ORBITREKA LUB ROWER STACJONARNY I ZRÓB 40 MIN. ROZGRZEWKĘ.(ciężki dzień)

KLATA-  wyciskanie sztangielek na ławce skośnej                                                                         4RAZY 8-10 powtórzeń

– rozpiętki siedząc inaczej (BUTTERFLY)                                                                         4RAZY 15-20 powtórzeń

MOTYL – (najszerszy grzbietu) podciąganie drążka górnego wyciągu do klatki siedząc 3 RAZY 8-10 powtórzeń

–   wyprosty tułowia do tyłu na skośnym przyrządzie                                                     3RAZY 12-15 powtórzeń

BRZUCH – skłony tułowia klęcząc przodem do górnego wyciągu                                         3 RAZY   do upadku( wyczerpania zapasu siły)

PIATEK

BARY –(mięśnie naramienne) unoszenie sztangielek bokiem w górę  w opadzie tułowia   3RAZY 12- 15powtórzeń

– wyciskanie sztangielek w górę z równorzędnym skrętem hantli                                  3RAZY 10-12 powtórzeń

NOGI- wyprosty nóg( mięśni  czworogłowe) na maszynie                                                                  3RAZY 20-25 powtórzeń

– unoszenie podudzi leżąc na brzuchu( mięśnie dwugłowe ud)                                            3RAZY 15-20 powtórzeń

– wspięcia na palcach (łydki)                                                                                                              3 RAZY do upadku

W DNI GDY TRENUJEMY NOGI NIE WSKAZANY JEST DŁUGI TRENING AEROBOWY DLATEGO ZALECANA JEST DELIKATNA 5 MIN. FORMA SPACERU, BIEGU. WAŻNE JEST ABY PO KAŻDYM TRENINGU POŚWIĘCIĆ  5 MIN. NA ROZCIĄGANIE MIĘŚNI, CO SPOWODUJE LEPSZE UKRWIENIE, A CO ZA TYM IDZIE DOŻYWIENIE MIĘŚNI W SKŁADNIKI ODŻYWCZE.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)

ZIMA czas na dobry trening który wyrzeźbi twoje mięśnie, 10.0 out of 10 based on 1 rating


Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.