Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Trening Masa mięśniowa a przetrenowanie.

Masa mięśniowa a przetrenowanie.

Listopad 21st, 2011, 10:11:58 KrzysztofJa na Google+

Istnieje kilka objawów, dzięki którym wiadomo, że jesteśmy przetrenowani. Często czujemy się wtedy zmęczeni i brak nam motywacji do pójścia na trening. Mięśnie wyglądają płasko i ciężko uzyskać w nich pompę. Często też spada siła. Ponieważ przyczyną jest zbyt częsty i ciężki trening, połączony z nieodpowiednim odżywianiem i zbyt małą ilością snu. Zasady ogólne, które pozwalają uniknąć tego stanu, to trenowanie z ciężarami nie więcej niż pięć razy w tygodniu (dla wielu cztery razy) , trenowanie tego samego mięśnia nie szybciej minimum 72 godziny od ostatniego treningu , jedzenie co 2-3 godziny. Oczywiście spanie przynajmniej 8 godzin na dobę zwłaszcza przy bardzo stresującym życiu zawodowym.

A co się tyczy treningów, jeśli nie trenujesz z więcej niż  jedną osobą, to powinien trening trwać poniżej godziny, poza plecami i nogami.

W dniu treningu przyjmować aminokwasy BCAA .

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)

Masa mięśniowa a przetrenowanie., 8.0 out of 10 based on 1 rating


Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.