Mięśnie brzucha | Sześciopak


Dieta to podstawa.Brzuch

Jeżeli nie zaczniecie zajmować się problemami odpowiedniego odżywiania, nie będziecie w stanie zbudować pięknego płaskiego brzuszka już nie wspomnę o sześciopaku, którego wszyscy tak bardzo pożądamy.

Prawda jest taka :

  • jeżeli chcemy zobaczyć widoczne mięśnie brzucha nasza tkanka tłuszczowa musi wynosić poniżej 10%
  • podstawa to co najmniej 4 razy w tygodniu trening brzucha
  • przynajmniej 5 razy w tygodniu po pól godzinki trening aerobowy (rower, bieżnia, orbitrek, bieganie, spacer)
  • podstawowe sprawy związane z dieta: zapomnij o tłuszczach zwierzęcych (smalec,masło) używaj tylko tłuszczów roślinnych najlepiej olejów tłoczonych na zimno
  • zapomnij o cukrze (sacharozie) zamień na słodzik
  • zmniejsz spożycie owoców na rzecz warzyw
  • pij dużo wody niegazowanej
  • i jeszcze jedno, oczyść swoje jelita mechanicznie (lewatywa raz w tygodniu) lub poprzez błonnik np. colon c

Po 3 tygodniach twój brzuszek na pewno zmieni obwód o jakieś 5 cm. Powodzenia!!!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Mięśnie brzucha | Sześciopak, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *