Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Suplementy, Trening Często zmieniaj swój trening aby zapobiec stagnacji

Często zmieniaj swój trening aby zapobiec stagnacji

Październik 31st, 2011, 07:10:55 KrzysztofJa na Google+

Na temat stagnacji  napisano już chyba wszystko, napiszę dzisiaj trochę z moich doświadczeń życiowych .

Moim zdaniem każdy człowiek ma granice w rozwoju mięśni, wynika to z genetyki każdego z nas, można sobie pomóc suplementami, odżywkami, dietą, treningiem.

Na początku gdy zaczynałem treningi kulturystyczne szło mi całkiem dobrze przyrosty w granicach 5cm. w obwodzie bicepsu. Chodziłem wtedy do szkoły a o diecie nie było nawet mowy, nie wspomnę już o odżywkach, gdyż były bardzo drogie.

I tak po 2-ch latach ćwiczeń na betonowych krążkach w starym garażu wskoczyło 37cm w bicepsie.

Wtedy tak to zaczęła się stagnacja. Próbowałem wszystkiego, zmiany planów ćwiczeń, wykonywane ruchy, zmiana ciężarów.

Dopiero gdy w gazecie wyczytałem o jakimś nowym suplemencie który nazywał się KREATYNA, wszystko poszło o następne 2cm. Nigdy nie zapomnę!

Po kilku następnych latach bikolek stał w miejscu.  Stosowałem dietę wysokobiałkową, czasami uzbierałem na jakieś aminokwasy lub odżywkę i tak osiągnąłem mój szczyt 42 cm.

Teraz wiem że stagnacji w moim przypadku niczym nie zaskoczę chyba że farmakologicznie, wiecie o czym piszę … Ale myślę że nie jest mi to potrzebne i niech każdy robi to co uważa za słuszne.

 

TREC CM3Obecnie jedną z najlepszych kreatyn dostępnych na polskim rynku jest:
Jabłczan Kreatyny CM3 firmy TREC

Polecam!!!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)

Często zmieniaj swój trening aby zapobiec stagnacji , 10.0 out of 10 based on 2 ratings


Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.