Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Aerobik, Inne, topnews 5 wskazówek które pomogą Twojej psychice i Twojemu ciału !!!!

5 wskazówek które pomogą Twojej psychice i Twojemu ciału !!!!

Lipiec 5th, 2010, 05:07:55 KrzysztofJa na Google+

1. Ruszyć dupsko z fotela i przestać się nad sobą rozczulać!!

Zwiększenie aktywności w czasie wolnym, bieganie, pływanie na basenie, gra w piłkę, spacer po lesie z psem,

2.Przestań tyle jeść, tłuszcz na twoim brzuchu sam się nie uzbierał!!

Zacznij kontrolować to co jesz, odrzuć słodycze na rzecz owoców, chleb pszenny na razowy, mięso wieprzowe na drobiowe, soki słodzone na wodę, zwiększ spożycie warzyw

3. Uniknąć niebezpieczeństwa nadużywania

Używki typu papierosy, alkohol, narkotyki, piwo i wino w niewielkich ilościach nikomu nie zaszkodziły

4. Koszty związane z odchudzaniem, budowaniem masy mięśniowej

Tu niestety musimy zrozumieć, że dobre i zdrowe  jedzenie niestety do tanich nie należy. Ale jeżeli nie zadbamy o swój organizm od najmłodszych lat nie bądźcie zdziwieni chorobami typu (otyłość, miażdżyca, cukrzyca, choroby wieńcowe itd.) Na kiepskim paliwie to nawet samochód daleko nie pojedzie

5. Bezpieczeństwo wykonywania ćwiczeń na siłowni jak i w domu

Biegać każdy z nas potrafi ale niejednokrotnie ignorujemy rozgrzewkę i to jest błąd inaczej jest na siłowniach. Spotkamy instruktorów, którzy wytłumaczą na czym to polega, podstawy to:

 

– dobra technika i nadzór nad trenującym zwłaszcza początkującym

-znaczenie dobrej techniki ruchu  koncentrycznego i ekscentrycznego
– aerobowe sesje ćwiczeń tlenowych  powinna rozpocząć z łagodną rozgrzewką i rozciąganiem
– u  początkujących, lub w przypadku nowej techniki  zaangażowany, powinien słuchać wskazówek instruktora lub kolegi który widzi ewentualne błędy w wykonywaniu

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.