Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Dieta, topnews, topshelf Zaczyna się jesień a ty wciąż jesteś otyła, oto kilka drobnych ale ważnych rad!

Zaczyna się jesień a ty wciąż jesteś otyła, oto kilka drobnych ale ważnych rad!

Kwiecień 26th, 2012, 04:04:03 KrzysztofJa na Google+

Jedząc i podjadając słodycze w ciągu całego dnia nawet nie masz pojęcia kiedy uzbiera się dodatkowe 1000 kalorii. I tu trzeba się zastanowić gdzie tkwi problem, najprawdopodobniej nie zjadłaś porządnego śniadania które jest konieczne nie ważne jakiej diety używasz, śniadanie to najważniejsza sprawa. Oto kilka rad które pomogą wam oszukać głód  w dalszej części dnia

Piekny brzuch

Piekny brzuch

.

1. Udowodniono że na niebieskich talerzach nasz apetyt jest mniejszy,w walce z głodem nie tylko kolor talerza ma znaczenie, ale również jego rozmiar. Jemy głównie oczami, dlatego kiedy podajemy małe posiłki na mniejszych talerzach, porcja wydaje się bardziej obfita. Warto więc zrezygnować z dużych talerzy obiadowych na rzecz mniejszych, śniadaniowych do każdego posiłku.
2. Warzywa i owoce:
Możemy je jeść bez obaw o zbędne kalorie. Są doskonałym sposobem na oszukanie głodu. Miejmy zawsze pod ręką jabłko lub pokrojoną w słupki surową marchewkę, paprykę czy seler naciowy, najlepiej z dobrym dipem jogurtowym, czyli jogurtem naturalnym wymieszanym z łyżeczką musztardy lub keczupu. Pamiętajmy po 18- tej lepiej już owoców nie spożywać.

 

3. Nasyćmy żołądek błonnikiem
Produkty bogate w błonnik szybko zapełniają żołądek, sprawiając, że nie mamy ochoty na jedzenie. Błonnik jest w pieczywie pełnoziarnistym, kaszach, otrębach oraz we wspomnianych już wcześniej owocach i warzywach dobre są śliwki suszone. Możemy sięgnąć po gotowe preparaty z błonnikiem z apteki.

 

4. Pijmy duże ilości wody mineralnej
Kiedy nieustannie odczuwamy głód, woda powinna zostać naszym najlepszym przyjacielem. Wypicie szklanki wody z plastrem cytryny na pół godziny przed posiłkiem sprawi, że zjemy dużo mniejszy posiłek.

 

6. Wypróbujmy metodę zapachów
Jeśli chcemy mniej jeść, przyrządzajmy posiłki o mocnych aromatach, zwłaszcza o zapachu waniliowym. Silniejszy zapach może być sygnałem dla mózgu, że jedzenie jest bogatsze, bardziej sycące, co pomoże nam zjadać mniejsze porcji. 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)


Jeden Komentarz on “Zaczyna się jesień a ty wciąż jesteś otyła, oto kilka drobnych ale ważnych rad!”

  • Ewelina Nosowska Październik 15th, 2012 08:48

    Kolor talerza? Pierwsze słyszę. Natomiast mogę się zgodzić, co do warzyw i owoców.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.