Ćwiczenia na miesnie brzucha – domowe sposoby.


MIĘŚNI BRZUCHA
MIĘŚNIE BRZUCHA

Brzuszki

Bezpieczne  dla osób w każdym stopniu zaawansowania.

Żabie skłony – Siadamy na kocu lub karimacie i łączymy stopy podeszwami.Stopy opierają się zewnętrznymi krawędziami o karimatę. Opuszczamy tułów do tyłu i kładziemy się na plecach. Stopy przesuwamy jak najbliżej krocza, odchylając jednocześnie uda na zewnątrz do dołu ku podłodze. To jest nasza pozycja wyjściowa. Wciskamy dolny odcinek grzbietu w materac ,po czym czym robimy wydech i unosimy głowę oraz górną część tułowia tak, jak przy klasycznych spięciach mięśni prostych brzucha. Zatrzymujemy ruch na 1 lub 2 sekundy, a następnie opuszczamy tułów na materac i rozluźniamy mięśnie brzucha.

Unoszenie na taborecie – siadamy wygodnie na zwykłym taborecie lub krześle. Ręce wędrują do tylnych krawędzi krzesła. Spinamy mięśnie brzucha i unosimy nogi do góry. Kolana lekko ugięte. Dotykamy brody kolanami  i tak kończymy powtórzenie.



1 thought on “Ćwiczenia na miesnie brzucha – domowe sposoby.”

  1. Tomasz Ewertowski

    Drogi Krzysztofie,

    Bardzo ciekawy artykul. Cwiczenia ktore ty przedstawiles sa latwe do wykonania nawet dla takich nowicjuszy jak my. Moze znajdziesz czas aby dodac jeszcze wiecej cwiczen?

    Pozdrawiam

Skomentuj Tomasz Ewertowski Cancel Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.