Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Trening Crossfit – to jest wysiłek o którym zaczyna być głośno

Crossfit – to jest wysiłek o którym zaczyna być głośno

Kwiecień 27th, 2012, 03:04:21 KrzysztofJa na Google+

Na ogół czas treningu nie przekracza 20 – 30 minut. Polega na szybkim wykonywaniu maksymalnej ilości powtórzeń danego ćwiczenia w określonym czasie. Mogą być to pompki, przysiady z obciążeniem, naskoki na skrzynię, podciągania na drążku, sprint szybka jazda na rowerze. Wszystkie ćwiczenia trzeba wykonać szybko i energicznie. Crossfit wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych używany jest przez znanych zawodników MMA jak i strażaków, jednostek specjalnych skończywszy na emerytach i ludzi w podeszłym wieku.

Zalety Crossfit-u

Wzmacnia mięśnie i stawy a tym samym zabezpiecza przed kontuzjami

  • Poprawia silę i wytrzymałość
  • Poprawia sprawność ogólną
  • Reguluje braki równowagi w mięśniach, powstały wskutek długotrwałego treningu jednej dyscypliny
  • Poprawia gibkość, czyli zwiększa zakresu ruchu stawów

Crossfit to różnorodność wykonywanych  ćwiczeń, crossfit to trening dla osób, które są znudzone rutyną codziennych ćwiczeń na siłowniach. Intensywność treningu pozytywnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy, wytrzymałość, siłę, elastyczność, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, równowagę. W ćwiczeniach tych nie występują plany, zadania wyznaczone liczy się twoja własna inwencja twórcza, to co sam wymyślisz, a podstawą jest skrajny wysiłek.

Zawsze przed każdym treningiem  Crossfit-u zdecydowanie polecam rozgrzewkę.

Trening Crossfit

Dzień 1 Podciąganie na drążku, skakanka, przysiad ze szdangą

Dzień 2 Wolne

Dzień 3 Wskoki na podest,  brzuch na drążku, pompki,

Dzień 4 Wolne

Dzień 5 Martwy ciąg z wyciskaniem na barki, orbitrek, brzuch na drążku, skakanka

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)

Crossfit – to jest wysiłek o którym zaczyna być głośno, 9.0 out of 10 based on 1 rating


Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.