Białko i jego znaczenie przy budowie czystej masy mięśniowej‎.


Produkty+wysokobiałkowe
Produkty wysokobiałkowe

Spożycie białka nie tylko dostarcza organizmowi aminokwasów do budowy mięśni, ale również pomaga w utrzymaniu  optymalnego poziomu naturalnego testosteronu.

Więc jedz białka jaj, drób, wołowinę, ryby – przede wszystkim morskie bo to wspaniałe źródła białka.

Uczeni polecają od 2 do 2,5gr. białka na kg. masy ciała np. 90kg mężczyzna powinien spożyć 180 – 250g białka na dzień. Jest to polecane przy wysokim intensywnym treningu.

W zależności od organizmu, ale powyżej 30g białka podczas jednego posiłku nie jest przyswajalne przez nasz organizm. Reszta  jest wydalana lub zamieniana na energie, więc bez sensu jest jeść posiłki zbyt obfite w białko.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.7/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Białko i jego znaczenie przy budowie czystej masy mięśniowej‎., 9.7 out of 10 based on 3 ratings

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *