Dołącz do naszego grona

* indicates required
Close

NaszaSylwetka.pl Dieta, topshelf Białko i jego znaczenie przy budowie czystej masy mięśniowej‎.

Białko i jego znaczenie przy budowie czystej masy mięśniowej‎.

Październik 6th, 2011, 03:10:37 KrzysztofJa na Google+

Produkty+wysokobiałkowe

Produkty wysokobiałkowe

Spożycie białka nie tylko dostarcza organizmowi aminokwasów do budowy mięśni, ale również pomaga w utrzymaniu  optymalnego poziomu naturalnego testosteronu.

Więc jedz białka jaj, drób, wołowinę, ryby – przede wszystkim morskie bo to wspaniałe źródła białka.

Uczeni polecają od 2 do 2,5gr. białka na kg. masy ciała np. 90kg mężczyzna powinien spożyć 180 – 250g białka na dzień. Jest to polecane przy wysokim intensywnym treningu.

W zależności od organizmu, ale powyżej 30g białka podczas jednego posiłku nie jest przyswajalne przez nasz organizm. Reszta  jest wydalana lub zamieniana na energie, więc bez sensu jest jeść posiłki zbyt obfite w białko.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.7/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)

Białko i jego znaczenie przy budowie czystej masy mięśniowej‎., 9.7 out of 10 based on 3 ratings


Dodaj Komentarz


Ile wody powinniśmy spożywać każdego dnia?

watterOgólnie rzecz biorąc, ludzie powinni spożywać około 2 do 3 litrów płynów dziennie. Uzależnione jest to od stanu zdrowia, nawyków ćwiczeń i otoczenia. Codzienne zajęcia mogą również zwiększyć te potrzeby. Na przykład zapotrzebowanie na wodę zwiększa się podczas lotu lub w czasie intensywnych ćwiczeń.

Szybka budowa rzeźby!

watterNa pozór wydawać by się mogło że jest to niemożliwe, jednak wiele aktorów dokonuje tego w zaledwie kilka miesięcy. Sęk tkwi w proporcjach. Brzuszek, barki, ramiona, klatka piersiowa, łydki, uda ... To te wizualne mięśnie stanowią zaledwie 20 procent całej masy mięśniowej. Jednak ten podzbiór stanowi 80 procent naszych postrzeganych mięśni. Rozwinięte prawidłowo sprawiają pozór wspaniałej rzeźby.